הדפסה בהתאמה אישית


רוצים לפנק את עצמכם בחולצה מודפסת,  בא לכם להפתיע חבר או קרוב משפחה בכובע עם הדפסה אישית או חולצה עם הקדשה משלכם? מעוניינים במתנה מקורית ואישית ? אצלנו תוכלו למצוא את מה שחיפשתם ואפילו יותר. חולצות, כובעים, סינרים או כל מוצר אחר שתרצו עם כל הדפסה מותאמת אישית על פי העיצוב או ההעדפות שלכם. ניתן להזמין פריט או מספר פריטים מודפסים בקלות ובמהירות אונליין.

להזמנת עיצוב מוכן מהקולקציות שלנו, לחץ כאן

להזמנת פריט עם תמונה או עיצוב שלך, לחץ כאן.

 אם בעבר הדפסת טקסטיל היתה נחלתן של אנשי מקצוע בלבד, ובוצעה רק עבור הזמנות גדולות, היום רבים מזמינים לעצמם הדפסה על מוצר טקסטיל כלשהו מדי פעם – כובע חמוד ומיוחד, צעיף או קפוצ'ון, כרית, כיפה, מגבת, תיק, וכד'. 

ראיתם מוצר טקסטיל שמצא חן בעיניכם ואתם רוצים ליצור אחד כזה לעצמכם? יש לכם רעיון שישדרג את עיצוב הבית או המלתחה הפרטית שלכם? או אולי אתם רוצים ליצור מתנה אישית וייחודית עבור אדם קרוב ואהוב – כזו שלא תהיה לאף אחד אחר ומדברת בשפה פרטית שרק שניכם מבינים?

בעמוד העיצובים שלנו תוכלו להתרשם ממגוון רעיונות שיצרנו והדפיסו על מוצרים עבור לקוחותינו.
בעזרת כלים חינמיים פשוטים אונליין תוכלו ליצור לעצמכם עיצוב המשלב טקסט בגופנים וצבעים שונים, תמונות, אימוג'ים, סמלים או ממים, איורים או כל אלמנט עיצובי אחר העולה על דעתכם. אם אינכם רוצים ליצור זאת בעצמכם, ספרו לנו מה בדמיונכם ואנו נסייע לכם לעצב ולהפיק את המוצר הנדרש בדיוק כפי שדמיינתם אותו. תוכלו גם לבחור משלל עיצובים שכבר הכנו מראש ולישנותם כרצונכם עד שתגיעו לתוצאה הרצויה.